Мoднa індустрія відігрaє oдну з ключoвиx рoлeй, кoли спрaвa стoсується вирішeння клімaтичнoї кризи — ці гaлузь відпoвідaє зa 10% викидів пaрникoвиx гaзів нa плaнeті. Прo стійку мoду ми гoвoримo вжe кількa рoків пoспіль, aлe в 2022 рoці і брeндaм, і кінцeвим спoживaчaм всe щe дoвeдeться зрoбити чимaлo роботи.
Екоактивістка, засновниця компанії Glossary Organic Products и экофонду Glossary Foundation Анастасія Цибуляк упевнена: чим відоміший бренд і чим масштабніша його діяльність, тим більшу відповідальність ради стан екології він має нате себе взяти — починаючи з організації ланцюжка постачання, ретельного відбору сировини і закінчуючи залученням кожного співробітника раньше sustainable-процесів.
Анастасія склала значительный гід за ключовими sustainable трендами моди в 2022 році:
Законодавче регулювання
Безумовно, саме законодавче врегулювання питання матиме ключове значення, коль дійде до ще більш катастрофічного прискорення кліматичних змін. Сьогодні Європейський Спайка розглядає можливість запровадження закону относительно розширену відповідальність усіх виробників текстильної продукції. Условия вже працює у Франції та Швеції, і передбачає оплату по (по грибы) збір, сортування та переробку виробів. Мабуть, цей крок дасть стрекало компаніям більш відповідально.
Всесвітні ініціативи
З кожним роком повально більше брендів погоджуються взяти в себе зобов`язання в рамках Хартії індустрії моди від ООН. У 2022 році аминь більше компаній підтримку ініціативу Science Based Targets (SBT) зі скорочення викидів від своєї діяльності відповідно после цілей Паризької угоди. Це допоможе їм наочно сповіщати громадськість ради свій прогрес у досягненні заявлених цілей.
Екологічно чисті барвники